Bünyan Fatih İlkokulu'nda ilköğretim haftası etkinliği düzenlendi

Fatih İlkokulu'nda düzenlenen İlköğretim Haftası etkinliğine katılarak evlatlarımızın heyecan ve mutluluklarını paylaştık.

Bünyan Kaymakamımız Turgut Gülen ve İlçe Milli Eğitim Müdürümüz İlker Akdoğan ve AK Parti İlçe Başkanımız Yıldıray Hakkı Koç ile birlikte Fatih İlkokulu'nda 2022-2023 eğitim öğrenim yılı açılış etkinliklerine katıldık. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'mız ile başlayan etkinlikte öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin neşe ve heyecanlarına ortak olduk.

Düzenlenen güzel etkinlik için Fatih İlkokulu Müdürümüze, öğretmenlerimize ve neşeleriyle mutluluk saçan evlatlarımıza teşekkür ediyor; 2022-2023 eğitim öğretim yılının başta öğrencilerimiz olmak üzere öğretmenlerimize ve velilerimize başarı, mutluluk, sağlık ve huzur getirmesini niyaz ediyor, hayırlı olmasını diliyorum.
Özkan Altun
Bunyan Belediye Başkanı 

Yorumlar