BÜNYAN ELBAŞI'DA TIBBİ SÜLÜK ÜRETİM TESİSİ KURULDU

 

BÜNYAN ELBAŞI'DA TIBBİ SÜLÜK ÜRETİM TESİSİ KURULDU

Bünyan Belediye Başkanı Özkan Altun, Elbaşı Mahallesi'nde girişimciler tarafından kurulan tıbbi sülük üretim tesisini gezerek işletme faaliyetleri hakkında bilgi aldı.

Ziyarette Başkan Altun'a, mahalle Muhtarı Ramazan Tek ve işletme yetkilileri eşlik etti.

Başkan Özkan Altun, burada yaptığı değerlendirmede; "İlçemizde açılan her yeni işletme, her yeni tesis  bizleri ziyadesiyle mutlu ediyor. Girişimcimiz tarafından açılan tıbbi sülük üretim tesisini gezerek, yapacakları faaliyetler hakkında bilgi aldık. İlçemizde açılan farklı tesislerden bir tanesi olan bu çiftlikte üretilen sülükler, yardımcı tıp alanında ve kozmetik sektöründe kullanılmak üzere iç ve dış piyasadan gelen talepleri karşılayacak. Müteşebbisimizi tebrik ediyor, açılan bu yeni tesisin hayırlı olmasını diliyorum." dedi.

Yorumlar