Sağlık Bakanı KOCA, Kayseri ağzıyla mesajlar atmaya başladı.
Kayseri'de korona vakalarındaki büyük artışlar yaşanması, sosyal medyayı harekete geçirdi. Halkta daha çok etki yapar düşüncesiyle sosyal medyada Sağlık Bakanı Fahrettin KOCA'nın ağzından Kayseri ağzıyla mesajlar yayınlanmaya başladı. Oldukça beğenilen bu mesajların Kayseri halkı üzerinde etki yapması bekleniyor.


Yorumlar
Yorum Gönder