MHP Bünyan İlçe Başkanı İŞKUR'a öyle sorular sordu ki...


 Milliyetçi Hareket Partisi Bünyan İlçe Başkanı Tevfik DÜZEN, bugün sosyal medya hesabından İşkur Kuraları ile öyle can alıcı sorular sordu ki Bünyanlı vatandaşlar tarafından destek mesajları yağdı.

İşte Tevfik DÜZEN'in bugün Facebook hesabından dillendirdiği dört önemli mesajı:





1. Mesaj:

Şu İŞKUR kura çekilişinde işe hak kazananlarının tam listesini ve noter huzurunda çekildiğine dair onaylı noter belgesini yayınlayacak bir resmî makam yokmu kimin kontenjanından kimin kurası çıktı bizde öğrensek. İhtiyacı olmadığı halde ihtiyaç sahibinin hakkına göz dikip kuraya katılan başka kimler var bizde bilsek paylaşmaktan korkmayın zaten yedi düvel neyin nasıl olduğunu tahmin ediyor.


2. Mesaj:

Bünyan milli eğitim müdürlüğü yetkililerine tarafıma göndermiş olduğu resmî bilgiler için teşekkür ediyorum. Buyrun noter huzurunda yapılan çekilişin belgesi ve kuradan çıkan isimlerin listesi. Bu memleketin şanslıları ile şanssızları yine değişmedi 🤷‍♂️ kim bilir belki başka kuraya.


3. Mesaj:

KAMOYUNA SAYGIYLA DUYURULUR. 

Resmî makamlara kura yolu ile işe alım müracaatları iş kura yapılır, kurayı noter çeker ve işe hak kazananlar listesini ilgili kuruma gönderir. İlgili kurumun bunda bir müdahili yoktur. Ancak ne hikmetse ortada kendini memleketin hamisi sanan şahıslar onun işini ben yaptım bunun işini ben çözdüm diye prim yapmaya insanları kendilerine gebe kılmaya çalışırlar. Bizim tepkimiz bunadır. Ayrıca ortada resmî bilgi yokken birileri isim listesi paylaşıyor yorum yaptırıyor. Bizde resmî makamları bunun belgesini ve resmî listesini yayınlamaya davet ettikki olması gerekende bu bilgiyi şeffaf bi şekilde resmî makamların yayınlaması idi. Resmî açıklama olmadıkça birileri bulanık suda balık tutma derdine düştükleri için bunu elzem gördük. Burada sorun ihtiyaç sahibi olmadığı halde bu kuraya katılmaya tenezzül eden kişilerdir. Maalesef bu şekilde hareket ederek ihtiyaç sahibi kişilerin şansını azaltmaktadırlar. Ama bizim başlıca sorunumuz Bünyan’da maalesef iş kur kura yoluyla geçici işçi istihadamından başka istihdam alanı oluşturamamış olmamızdır. Tüm siyasilere çağrım odur ki; onun işini ben çözdüm bunun işini ben hallettim diye paydan hisse çıkarmaya  çalışmaktan ziyade gelin el birliği ile bu memlekete istihdam yaratacak yatırımlar İçin mücadele edelim ve hemşehrilerimizi sadece İşkur’a mahkum etmeyelim. 

Saygılarımla 

MHP Bünyan ilçe başkanı 

Tevfik DÜZEN.


4. Mesaj:

Evet gelelim şimdi ilgili kuruma yada kurumlara;

Gönderdiğiniz noter tutanağında belirtilen hüsusları kaynak alarak soruyorum. 

1-Kura çekimini Bünyan kadın ve gençlik merkezinde 23 Eylül saat 10 da yapacağınızı kamoyuna ilan ettiniz mi.?

2-işkura müracaat eden 179 kişiyi kuranın çekileceği gün ve saati belirterek kura salonuna davet ettiniz mi.?

3-yedek kuraya gerek olmadığını tutanak kaydına geçmişsiniz. ASİLDEN KAZANIP GÖREVE GELMEYENLERİN YERİNE GÖREVLENDİRECEĞİNİZ KİŞİLERİ HANGİ KRİTERLERE GÖRE BELİRLEYECEKSİNİZ. 

Not: eğer cevabınız kanunen bunları yapmak gibi bir zorunluluğunuz yok ise; yukarıda belirttiğim bu 3 maddeye riayet edilerek görevlendirme yapılsa idi şaibeleri ortadan kaldırmış ve iş umudu ile kura bekleyen vatandaşlarımızın Gönüller’ini rahatlatmış olmazmıydınız.


Yorumlar