Koronaya yakalanan genç Akmescitlilerden helallik istedi


 Koronaya yakalanan genç Akmescitlilerden helallik istedi. Bünyan'ın Akmescit Mahallesinden Abdülkadir Selvi, koronaya yakalandı ve hastaneye kaldırıldı. Akmescit Kasabası Sevenleri grubuna gönderdiği mesajda "Noğlur bana dua edin. Korona virüs testim pozitif çıktı. Şu an hastaneeye aldılar. Hakkınızı helal edin" diye yazdı. Grup yöneticisi Necati TOKBAY ise yaptığı açıklamada şöyle dedi:

"Necati Tokbay

Yönetici

Bu özel isteği yayinlamak zorundayim 😢 yayımladığım için çok üzgünüm Allah yardımcın olsun inşallah. Abdulkadir Selvi Abdul Kadir Selvi

Koyun sayfasinda yayinla abi helalik istiyom abi hakki selvinin büyuk oğlu diye abi dersen abdulkadir selvi deyin."

Yorumlar