Kayseri Valisi Şehmus GÜNAYDIN'ın açıklaması şöyle:
"Kıymetli hemşehrilerim,İlimiz son haftada en yüksek vaka artışının olduğu beş vilayet arasında yer aldı.Gelin hep beraber bu olumsuz tabloyu,15 gün boyunca gerekmedikçe evden çıkmayarak,MASKE-MESAFE-TEMİZLİK konusunda daha çok özen göstererek tersine çevirelim.
BİRLİKTE BAŞARALIM"

Yorumlar
Yorum Gönder