Eğitim Aşığı Bünyan Sevdalısı Ömer ACAR Hakkında bilmedikleriniz


EĞİTİM AŞIĞI BÜNYAN SEVDALISI HEMŞEHRİMİZ MERHUM ÖMER ACAR'IN TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK ÜNİVERSİTELERİNDEN İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İŞLETME İKTİSADİ ENSTİTÜSÜNÜN MEZUNLARI DERNEĞİ BAŞKANLIĞINI YAĞTIĞINI BİLİYOR MUYDUNUZ?

Türkiye'nin en köklü işletme okulunun kurduğu günden beri vermiş olduğu dünyanın her yerinde binlerce mezunun buluşma noktası olan İşletme İktisadi Enstitüsü Mezunlar Derneği (IMED) kuşaklar arasındaki entekrasyonu sağlayarak İşletme İktisadi Enstitüsüne ait değerlerin, geçmişten geleceğe aktarılmasında üstlenici rolünü yerine getirmektedir.
İMED üyeleri kamu ve özel sektörde orta ve üst düzey yöneticisi, kendi firmasının sahibi veya öğretim görevlileridir.
İMED, ülkenin kalkınmasına bilinçlenmesine destek olarak yürüttüğü faaliyetlerin yanı sıra üyelerinin mesleki, ekonomik, sosyal ve kültürel yaşamların katkıda bulunarak faaliyetleri yürütmektedir.
Bu enstitünün kurulmasında sponsor olan Nejat ECZACIBAŞI ve Vehbi KOÇ'tur. Çok önem vermişlerdir. Bugün Tükiye'nin bu büyük şirketlerinin yöneticileri buradan mezun olmuştur.
Değerli hemşerimiz eğitim sevdalısı Ömer ACAR 1995-1997 yılları arasında İMED'in başkanlığını yapmıştır.
İşletme İktisadi Enstitüsü Mezunlar Derneği, 1957 yılında Enstitü'nin ilk mezunları tarafından İstanbul'da kurulmuştur. İMED'in 3000 kayıtlı üyesi vardır. İlk başkanı Sedat AKAY'dır. Sırası ile Haluk BORMAN, Daim DEMİRCAN, Necati GÜVENDİ, Besim TİBÜK, Prof Dr. Erol EREN, Seven SAMİOĞLU, Prof. Dr. İlhan ERDOĞAN, Nuri ÇELİGEN, Ömer ACAR, Osman KAYA, Zeki ÖZKAN, Ahmet BİRİCİK, Gürcan BÜYÜKÜNAL ve şuanki başkanı ise Bülent ALKAYA'dır.
Bu sene vefat eden ve İşletme İktisadi Entitünün kurucu öğetim üyelerinden değerli hocası Prof.Dr. Zeyyat HATİPOĞLU ile ilişkisini hiç kesmemiştir.
Bu kadar eğitime önem veren eğitim sevdalısı hemşerimiz Ömer ACAR'ın ruhu şad, mekanı cennet olsun.

Yorumlar