MHP İl Başkanı Serkan TOK sert çıktı: "Fetö ağzı konuşma, haddini bil"

MHP Kayseri İL Başkanı Serkan Tok sosyal medyasında yaptığı açıklamada geçtiğimiz günlerde 10 Ocak Çalışan Gazeteciler gününde Eğitim Bir Sen’in düzenlenen yemeğinde konuşan Aydın Kalkan’ın sözleri ile ilgili cevap verdi.
Geçtiğimiz günlerde Eğitim Bir-Sen Şube 1 Nolu Başkanı ve Memur Sen il temsilcisi Aydın Kalkan düzenlendiği yemekli toplantıda eğitimcilerin yaşadığı sıkıntılar konusunda değerlendirmede bulundu. Kalkan, toplantı sonunda bazı okullarda Yılbaşı günü İstiklal Marşısının okunma tartışmasıyla ilgili konuya da cevap verdi. İsmi geçen okullardaki öğretmenlere söz söyleyenlerle ilgili ‘Ucuz Kahramanlık Yaptılar’ şeklinde sözlerine MHP İL Başkanı Serkan Tok sosyal medyadan yaptığı açıklamala ile cevap verdi. MHP İL Başkanı Tok açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“İstiklal Marşımızın Bazı Okullarda Okunmaması Nedeniyle Yapmış Olduğum Açıklamamda Aydın Kalkan Bey Ve Sendikası İle İlgili Hiç Bir Şekilde İsim Zikretmemiş Olmama Rağmen Ve O Okulların Sendikanızla Alakasınıda Sizden Bugünkü Beyanatınızla Öğrenmiş Bulunmakla Beraber Açıklamanızda Beni Ve Sendika Başkanı Arkadaşımı Ucuz Kahramanlık Yaptılar Demenizi Size Misliyle İade Ediyorum.En Azından Biz Milletimizin Ve Devletimizin Kutsallarını Savunmamız Nedeniyle Ucuz Kahraman Oluyorsak Peki Sen Ne Oluyorsun Bu Ağzı Biz İyi Biliriz Kripto FETÖ Ağzı İle Konuşma , Haddini Bil.Senin Gibiler Bu İttifaka Zarar Vermek İçin Mücadele Etsede Size Fırsat Vermeden İttifakı Korumaya Devam Edeceğiz .Sanada Bir Tavsiyede Bulunacağım ; Karın Ağrını Geçirmiş Olduğun Milli Enfeksiyon Hastalığına Bağlıyorum Tedavinide Milli Ve Yerli Aşıda Görüyorum “

Kaynak: https://www.turkulus.com/mhp-il-baskani-serkan-tok-cevap-verdi/?fbclid=IwAR0P_ZSnpOYEYgpSXXkhUrL_jrth6M1K0-r726sv6VBHj9-2hfhmozJ11fI

Yorumlar