BÜNYAN'DA UYUŞTURUCU İLE MÜCADELE VE GÜVENLİ EĞİTİM TOPLANTISI YAPILDI

BÜNYAN'DA UYUŞTURUCU İLE MÜCADELE VE GÜVENLİ EĞİTİM TOPLANTISI YAPILDI
18 Eylül 2017 tarihinde eğitim öğretim yılının başlayacak olması nedeniyle, Ülkemizin geleceği olan çocuklarımızın ve gençlerimizin 2017-2018 eğitim öğretim yılını huzur ve güven içinde geçirebilmesi amacıyla alınacak tedbirlerin görüşülmesi yönündeki Sayın Kayseri Valimiz Süleyman KAMÇI'nın talimatına istinaden, Sayın Kaymakamımız Ömer ŞAHİN’in başkanlığında ilgili kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticileri ile Kaymakamlık Toplantı salonunda değerlendirme toplantısı gerçekleştirilmiştir.
Yapılan değerlendirme toplantısında;
Hassas olduğu belirlenenler başta olmak üzere, ilçemizdeki tüm okullarda güvenliğin azami seviyeye çıkarılması,
Öğrencilerimizin zararlı alışkanlıklardan korunmaları, okul servislerinde güvenli bir şekilde taşınmaları, gün ışığından azami düzeyde istifade edebilmeleri, Konularında alınacak tedbirler ile,
Okul güvenlik kameralarının tamamlanması,
Okul Servislerine araç kamerası takılması,
İnternet Kafelerin denetimlerinin artırılması,
Kapalı alanlarda sigara denetimlerinin artırılması,
Okul çevresindeki seyyar satıcılar için gerekli tedbirlerin alınması,
Öğrencilerimizin başarılarının daha üst seviyelere taşınabilmesi amacıyla Okul Aile Birlikleri, Mahalli İdareler ve Okul Yönetimlerinin işbirliğinin kuvvetlendirilmesi ile diğer konular ele alınmıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Kaynak:
http://www.bunyan.gov.tr/uyusturucu-ile-mucadele-ve-guvenli…

Yorumlar