BÜNYAN ÜNİVERSİTESİNE KAVUŞUYOR

BÜNYAN ÜNİVERSİTESİNE KAVUŞUYOR
Bünyan Meslek Yüksek Okulunun 2018-2019 eğitim ögretim yılına yetişmesi için çalışılıyor.
Bünyan Belediye Başkanı Şinasi Gülcüoğlu ve AK Parti Bünyan İlçe Başkanı Özkan Altun; Erciyes Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Muhammet Güven’i makamında ziyaret etti.
Oldukça samimi bir ortamda gerçekleşen toplantıda Bünyan Meslek Yüksek Okulu hususu masaya yatırıldı. Pozitif geçen toplantı sonrası Bünyan Belediye Başkanı Şinasi Gülcüoğlu bir aksilik yaşanmadığı taktirde Erciyes Üniversitesi Bünyan Meslek Yüksek Okulunun 2018-2019 eğitim ögretim yılında öğrenci kabulüne hazır hale getirilmesi için çalışıldığını kaydetti.
Başkan Gülcüoğlu;Yıllardır Bünyan'ın hayali olan bu projenin hayata geçmesinde emeği geçen devlet büyüklerimize, rektörümüze,hayırseverlerimize ve emeği geçen herkese ilçem ve hemşehrilerim adına teşekkür ediyorum" dedi.
Kaynak: Bünyan Belediyesi Basın Yayın

Yorumlar