Sabahat Erener / Bünyan'dan Portreler

Sabahat Erener / Bünyan'dan Portreler

Yorumlar

  1. Fatma Erener Yamaçer ·
    canım annem nur içinde yat

    YanıtlaSil
  2. Ersoy Dolukan ·
    Allah rahmet eylesin. Nur yüzlü Anam!

    YanıtlaSil
  3. Nurdan Sakaoğlu
    allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  4. Fatma Erener Yamaçer ·
    Seyit bey çok teşekkür ediyorum resim için

    YanıtlaSil
  5. Çok sağ olun kardeşim, ben de sizlere teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sibel Kocer ·
    bir anda çocukluğuma döndüm nur içinde yatsın

    YanıtlaSil
  7. Fatoş Oğuz
    Canım Teyzeciğim, mekanın Cennet olsun inş. Allah rahmet eylesin....

    YanıtlaSil
  8. Serap Demirdöven Gürer ·
    allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  9. Asuman Cetin ·
    Allah rahmet eylesin mekanin cennet olsun Sebahat abla.

    YanıtlaSil
  10. Arzu Erener Karaduman
    resimlerine bakmaya bile kıyamıyorum, ağlattın abla beni...

    YanıtlaSil
  11. Erhan Bozdemir ·
    ya bala yemın ederım çok ozledım ya sebahat teyzemı bu kadın yıkılacak kadınmıydı ah ömer maca ahhhh değirmenderedekı o guzel gunlerde hakkımız sonuna kadar hella olsun benım teyzeme allah yattıgı yede utandırmasın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder