Battal Özer!in Yorumu:
1977 ÇAVUŞ OGLU LOKANTASININ ELAMANLARI alim ve abdurahman rahmetli oldular ikisinide rahmetle anıyorum
Battal Özer'in yorumu:
1975 foto önerde çekildi
Battal Özer'in yorumu: 1977 EDİRNE HATIRASİ
Battal Özer'in yorumu:
1985 MEDİNEİ MÜNEVERE BİR CUMA NAMAZI SONLARASI FOTOGRAF MAKİNASI ALDIK ONU DENİYORUZ RAHMETLİTURAN GUBU DÜZENESOKMAYA ÇALIŞIYOR
Fotoğraflar için Battal Özer Ağabeyime gönülden teşekkür ederim. (SBA)




Ali Arslan ·
YanıtlaSildayı maşallahın var allah esirgesin