Battal Özer / Bünyan'dan Portreler

Battal Özer!in Yorumu:
1977 ÇAVUŞ OGLU LOKANTASININ ELAMANLARI alim ve abdurahman rahmetli oldular ikisinide rahmetle anıyorum


Battal Özer'in yorumu:
1975 foto önerde çekildi

Battal Özer'in yorumu: 1977 EDİRNE HATIRASİ

Battal Özer'in yorumu:
1985 MEDİNEİ MÜNEVERE BİR CUMA NAMAZI SONLARASI FOTOGRAF MAKİNASI ALDIK ONU DENİYORUZ RAHMETLİTURAN GUBU DÜZENESOKMAYA ÇALIŞIYOR


Fotoğraflar için Battal Özer Ağabeyime gönülden teşekkür ederim. (SBA)

Yorumlar

  1. Ali Arslan ·
    dayı maşallahın var allah esirgesin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder