Bünyanspor şampiyonluğu böyle kutladı



2. Amatör C Grubunda şampiyon olan Bünyan Belediye Spor, üst lige yükselişini muhteşem bir gece ile kutladı.
Bünyan Belediye Spor 1. Amatör kümeye çıkışını kutladı.
2. Amatör C Grubunda şampiyon olan Bünyan Belediye Spor, üst lige yükselişini muhteşem bir gece ile kutladı. Geceye Bünyan Kaymakamı Hakan Kılınçkaya, Bünyan Belediye Başkanı Mehmet Özmen, Bünyan Belediye Spor Kulübü Başkanı Ömer Özcan, İl Genel Meclisi Üyeleri, futbolcu aileleri ve çok sayıda taraftar katıldı. Gecenin açılış konuşmasını yapan Ömer Özcan, ''Emeklerinden dolayı tüm futbolcularımı ve ekibimi kutluyorum, her maçımızda bizi destekleyen Bünyan halkından ve desteklerinden dolayı sayın Mehmet Özmen'e teşekkürlerimi sunuyorum. Biz başarıya inandık ve beraberinde başarıya ulaştık. İnşallah başarılarımız gayretlerimize yeni lig ve sezonda devam edecek'' dedi.
Bünyan Belediye Spor Onursal Başkanı Mehmet Özmen ise ''Başarılarından dolayı tüm futbolcu ve tüm ekibi kutluyorum, biz göreve gelmeden önce 3 kulvarda başarı sözü verdik. Eğitim, spor, turizm. Spor dalında ilk başarımızın meyvelerini aldık tüm ekibe ve tüm Bünyan Belediye Spor taraftarına teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Yorumlar